ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ
Даценко О.А.
ПСИХОЛОГІЧНИЙ РЕСУРС ЯК ІНТЕГРАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Марута О.С.
КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ЯК ЧИННИКИ СУБ’ЄКТИВНОГО СПРИЙНЯТТЯ ЩАСТЯ У ПАЦІЄНТІВ З ПСИХІЧНИМИ РОЗЛАДАМИ
Моляко В.О., Третяк Т.М.
ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УСКЛАДНЕНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ УМОВАХ
Степаненко Л.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА СТИЛІВ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ЕМОЦІЙНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ
Чайка Г.В.
ДОВІРА ЯК КЛЮЧОВИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я
ПРИКЛАДНА ПСИХОЛОГІЯ. ПРОФЕСІЙНА Й ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
Гасюк М.Б., Крикун Л.В.
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Жарікова С.Б., Богдан Н.М., Краснокутська Ю.В.
СПЕЦИФІКА ОРІЄНТАЦІЙ У ВАЖКИХ СИТУАЦІЯХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПРОФЕСІОГЕНЕЗУ
Лівак П.Є., Корженко І.О., Байдюк Н.В.
ПАЛІАТИВНА ДОПОМОГА ТЯЖКОХВОРИМ АБО НЕВИЛІКОВНО ХВОРИМ В ОСТАННІЙ ПЕРІОД ЖИТТЯ
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ; ПСИХОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Кононенко С.В.
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ КОМПОНЕНТІВ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ СУЧАСНИХ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Леонова І.М.
СУБ’ЄКТИВНЕ УЯВЛЕННЯ ПРИЧИН САМОТНОСТІ ЖІНКАМИ З РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ ГРУП
Lukomska S.O., Doan T.
FANDOM EFFECTS ON THE PSYCHOLOGICAL WELL-BEING OF ITS PARTICIPANTS DURING COVID-19
Чернов Ю.О.
АНАЛІЗ ПРОВІДНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДОСЛІДЖЕННЯ МАСКУЛІННОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЧОЛОВІКА
ПЕДАГОГІЧНА ТА ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ
Бакка Ю.В.
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ САМОСТІЙНОСТІ І БЕЗПОРАДНОСТІ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
Власенко О.О.
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН АЛЬЯНСУ МОВЛЕННЄВОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Кисельов К.С.
ПСИХОЛОГІЧНА ДИНАМІКА КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Костюченко О.В., Бриль М.М.
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕГУЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ТРИВОГИ
Котлова Л.О., Весельська А.Л., Машевська Н.О.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТНИХ ФОРМ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ З РІЗНИХ ТИПІВ СІМЕЙ
Мащак С.О.
ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ВИКЛАДАЧА ПСИХОЛОГІЇ ЯК СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Мельничук С.Л.
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
Олексюк В.Р., Павелко О.П.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ З РАС