Бєлавін С.П.
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ВЗАЄМОДІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПОЛІЕТНІЧНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ
Костюченко О.В.
РОЛЬ ПЕРЦЕПТИВНОЇ АКТИВНОСТІ В ОБ’ЄКТИВНОМУ ВІДОБРАЖЕННІ ДІЙСНОСТІ
Маслянікова І.В.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕМПІРИЧНІ АСПЕКТИ
Miтiнa С.В.
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НЕПОВНОЇ СІМ’Ї
Османова А.М.
ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ПРАЦЯХ ЗАРУБІЖНИХ ТА ВІТЧИЗНЯНИХ УЧЕНИХ
Романюк Л.В., Бабич М.Я., Соловей О.Я.
СТАНОВЛЕННЯ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ ПСИХОЛОГІЇ: ТЕХНОЛОГІЯ ТА ДОСВІД
Скакун Ю.В., Виноградова В.Є.
ТВОРЧІСТЬ ЯК ШЛЯХ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВОГО РОЗЛАДУ У СТУДЕНТІВ З ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ
Юрченко В.І.
ВЗАЄМИНИ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ» ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ «Я-КОНЦЕПЦІЇ» МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА