Бєлавін С.П.
ФОРМУВАННЯ АСЕРТИВНОСТІ ЯК ЗАСІБ УРІВНОВАЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПОЛІЕТНІЧНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ
Бєлавіна Т.І.
ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНОТА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ОРІЄНТИРІВ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ
Біла І.М.
ПСИХОЛОГІЧНА ЕКОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Виноградова В.Є.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
Костюченко О.В.
АППЕРЦЕПТИВНИЙ СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ СВІТУ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ В МЕДІАПЕРЦЕПТИВНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
Маслянікова І.В.
ПРОБЛЕМА ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ У ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ
Османова А.М.
ПСИХОСЕМАНТИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ СВІТОТВОРЧИХ УЯВЛЕНЬ КРИМЦІВ
Романюк Л.В., Бабич М.Я., Соловей О.Я.
КУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ТА КРОСКУЛЬТУРНІ СПІВВІДНОШЕННЯ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТІСНИХ ЦІННОСТЕЙ І СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ
Юрченко В.І.
ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ЕТНОПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ